wtorek, 28 maja 2013

Nowa wilczyca!



http://www.zdjecia-zwierzat.com/n/wilk-oczy-niebieskie-2.jpeg

Imię: Nola Victoria
Ksywka: Nola lub Victoria
Wiek: 4 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Stanowcza, cierpliwa, prawie niczego się nie boi, woli robić wszystko po swojemu, pamiętliwa
Stanowisko: Strażniczka
Żywioł: Pogoda
Moce: Może tworzyć burze, sprowadzać susze, powodzie, śnieżyce, ogólnie kontrolować pogodę.
Ulubione zajęcie: Patrzenie w gwiazdy
Znaki szczególne: nie ma
Rodzina: Mama Viwien, Tata Romulus, Brat Lotr Kamtor
Partner: Nie wierzy w miłość
Historia: Urodziłam się w innej watasze. Ja z bratem byliśmy tam młodymi alf. Było nam ciężko ponieważ większość chciała się z nami zadawać tylko z tego powodu. Gdy pewnego razu do watahy dołączył nowy samiec wmawiał mi on, że zakochał się we mnie od pierwszego wejrzenia. Uwierzyłam mu, wtedy jeszcze nie wiedziałąm. Gdy jednak moi rodzice zmarli, brat wyruszył w podróż a ja zostałam samicą alfa. Pozbył sie mnie tak aby nikt nie pomyślał, że to on. Podróżowałam kilka miesięcy aż w końcu napotkałam te watahę.
Właściciel: Terezi
Inne zdjęcia: -- || --

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz