czwartek, 30 maja 2013

Konkurs!

Mamy w watasze konkurs! 

Polega on na napisaniu najładniejszego opowiadania z innym wilkiem. Chodzi o takie coś:

np. Od Snow'a i Alexa

Poszedłem do lasu, zobaczyłem Alexa.    <-------- To pisze Snow
-Hej Lex!        <-------- To pisze Snow
***
-Uśmiechnąłem się do Snow'a.   <-------- To pisze Alex
-Jak się dziś masz?     <-------- To pisze Alex
...........

Opowieść musi mieć conajmniej 10 linijek (minimum 5 od jednego wilka). Celem opowiadania jest zaprzyjaźnienie się dwóch wilków lub cokolwiek innego. Ważne by opowiadanie było ciekawie.
Ja i PaXon nie możemy uczestniczyć.

Nagroda: Aż 50 DM!!!



9 komentarzy:

  1. Hej wilczki, chciałby ktoś ze mna napisać opo? ^^
    ~Nola Victoria~

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś tak cicho się zrobiło od jakiegoś czasu... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Umm... pisałam już do alfy, ale nie jestem pewna czy odpsze ;( Z resztą nie wiem czy chce jej się z nami pisać. Bo w sumie na razię wychodzi na to, że tylko nam jeszcze chociaż trochę zależy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jest zajęta? Bo mam ją w znajomych i teraz rzadko wchodzi, a w ogóle to się od dłuższego czasu zastanawiam czy sama nie założę jakiegoś stada czy watahy -_- bo nie ma co robić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Możliwe, ostatnio też sprawdzałam i faktycznie rzadko wchodzi :( A jeśli założysz watahę to ja chętnie dołączę, fajnie by było gdyby też była o normalnych wilkach ;3 bo takich jest mało

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie może wyglądło by to inaczej gdybyśmy mieli drugą alfę lub bety. Ale rozumiem, że nie łatwo jest wybrać alfę albo betę, w końcu musi być to ktoś odpowiedzialny no i też zaufany :/ Sama też kilka razy przeżywałam taki dylemat i wybór jest naprawdę trudny, zwłaszcza gdy próbujesz także zwrócić uwagę na to co mają do powiedzenia na ten temat inne wilki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli założę jakieś stado czy watahę to chyba dopiero na wakacje. Ale też nie jestem pewna. Boję się, że nie sprostam oczekiwaniom innych i szybko znudzę się prowadzeniem bloga :-(.

    OdpowiedzUsuń