wtorek, 28 maja 2013

Nowa wilczyca!

http://fc02.deviantart.net/fs31/i/2008/197/9/d/wolf_34_by_Drezdany_stocks.jpg

Imię: Rain
Ksywka: Raia , Rai
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Charakter: miła , nieśmiała , ostrożna , podejrzliwa dla wrogów , spokojna , odważna w razie niebezpieczeństw , uczciwa , lojalna , szczera , cicha , skryta , tajemnicza
Stanowisko: wojowniczka
Żywioł: Ogień i woda
Moce: gasi i rozpala ogień , włada nad wodą , znikanie , teleportacja
Ulubione zajęcie: polowanie
Znaki szczególne: biała , delikatna sierść
Rodzina: mama: Rosa , tata: Remus , brat : Ares
Partner: szuka tego który ją zrozumie
Historia: Zwykła rodzina. Rodzice byli betami w pewnej watasze. Nagle mój tata zmarł. Podobno zabił go Ares , mój brat. Mama w obawie o swoje życie uciekła. Ja tego nie zrobiłam. Nie chciałam wyjść na tchórza. Jednak źle że nie uciekłam. Przeżyłam istne piekło. Uciekłam w końcu. I znalazłam tą watahę.
Właściciel: Primawera
Inne zdjęcia:

http://th04.deviantart.net/fs31/PRE/i/2008/196/1/2/wolf_12_by_Drezdany_stocks.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz